lördag 22 januari 2011

Trökigt

Jag gillar lördagar, i vanliga fall, med sovis, kryss, cirkulering och allmänt mys.

Men nu börjar det bli bra tröligt.

För sautan, som man säger hänna nera, får vara nog nu.

Micke har varit borta så det räcker för en bra tid framöver tycker jag.

Vill inte ha fler ensamma lördager.

Enough nu.

Fyra veckor borta före jul, sen ett litet "jullov" och hemma två. Nu borta igen, tre veckor gjorda och några till blir det.

Många lördagar blir det.

Och uppå det så är man så fläng att man slutar röka.....

Ja, vad säger man?

Bara att stå upp och gilla läget.

Tjingeling so long.

2 kommentarer:

  1. suck min sköna, jag gör allt jag kan för att få båten i drift.., en vecka till sisådär. puss

    SvaraRadera
  2. Du är stark, Sussie!!!!
    Kramis
    Eva

    SvaraRadera